מכון להסרת שיער

מכון להסרת שיער

כיצד תבחרי מכון להסרת שיער בתבונה

נשים שעוברת טיפולי הסרת שיער גם אם הן מרוצות בהתחלה, כעבור זמן מסויים נוכחות לדעת שהשערות חוזרות. רבות סובלות מאדמומיות ונפיחות וכאבים בעת הטיפול. מצד שני ישנן לקוחות מרוצות של טיפולי הסרת שיער. מדוע זה כך? לכל אחת יש תגובות אחרות לשיטות הסרת השיער השונות. חשוב לפיכך להתאים את שיטת הסרת השיער ללקוחה ולבחור מכון להסרת שיער שידוע בהצלחותיו

כיצד ניתן לבחור מכון להסרת שיער

בגדול קיימות שלוש שיטות להסרת שיער, לייזר, אפילציה ואינפרא אדום. באינטרנט תמצאו מידע רב על כל שיטה ועל תופעות הלוואי שמתלוות אליה. תוכלו גם להתייעץ עם רופא עור לגבי השיטה המתאימה לכם ביותר. בדקו והשוו מחירים ובדקו בדיוק מהי התמורה שתקבלו  לכספיכן בשיטות השונות.

מה כדאי לכם לבדוק

במידה ובחרתן בהסרת שיער בלייזר, חשוב לודא שהמכון מעסיק רופאים לייעוץ ללקוחות ולביצוע הטיפולים. לעיתים יש צורך בבדיקות הורמונאליות לפני התחלת הטיפול ולכן רצוי שיהיה גורם רפואי מוסמך שיוכל לייעץ לכן לקראת הטיפולים. אם בחרתם בטיפולי אפילציה או אינפרא אדום, בדקו את הנסיון של הקוסמטיקאית ואת תעודותיה ודרשו לפגוש לקוחות מרוצות כדי לראות את עמידות התוצאה לאורך זמן.

טיפים קטנים שיכולים לאשר לכם אם המכון בו בחרתם הוא טוב

בכל שיטה כדאי לודא שהמקום בו תעברו את טיפול הסרת השיער הוא נקי והגייני, שהמטפלים משתמשים בככפות לטקס וכי המיטה מכוסה כל פעם מחדש בנייר או סדין חד פעמי. וודאו כי במכון להסרת שיער יש שירות טוב לפני ואחרי הטיפול. וודאו כי המזכירה של המקום שירותית. האם אנשי השירות והמטפלים עונים לכן באדיבות לכל השאלות?. האם לוח הזמנים של המכון מנוהל בצורה טובה?

ממה כדאי להיזהר לפני שמתחילים בטיפול הסרת שיער

אם בחרתם ברשת מכונים להסרת שיער, תוכלו לקרוא ולוודא שהרשת איתנה כלכלית ויציבה.כבר היו מקרים בהם מכונים פשטו את הרגל ולא יכלו לתת ללקוחות את כל הטיפולים שבעבורם הן שילמו לעיתים מראש . קבלו עבור מכון להסרת שיער שבחרתם המלצות מלקוחות וחברות. לכו למקום מוכר וותיק שאתן בטוחות שימשיך לפעול עוד זמן רב. דרשו חלוקה של התשלומים על הטיפול כך שלא תשלמו את כל הכסף לפני שסיימתן את כל סדרת הטיפולים. אתן מקבלות טיפול בהדרגה ולאורך זמן ועליכן להתאים את אופן התשלום למצב זה. כמו תמיד, הכנה ובחירה מושכלת תמנע צפיות מוגזמות שיכולות רק להוביל לאכזבה מתוצאות הטיפול וכך גדל הסיכוי שתהיינה לבסוף מרוצות.

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה