לימודי קוסמטיקה- להיות קוסמטיקאית

לימודי קוסמטיקה- להיות קוסמטיקאית

מהם המקצועות שכלולים בלימודי קוסמטיקה?

הקוסמטיקה של היום היא לא הקוסמטיקה של פעם, התחום התפתח והתמקצע מאוד. כדי ללמוד את הבסיס בלבד צריך קורס של לפחות שנה. בחני היטב את תוכנית לימודי הקוסמטיקה לפני שתרשמי לבית הספר המקצועי. כיצד תוכלי לבדוק זאת? קראי בהמשך מהם היסודות שכלולים בלימודי קוסמטיקה:

לימודי דרמטולוגיה-חלק מרכזי בתוכנית של לימודי קוסמטיקה

קודם כל לומדים על העור. העור הוא האיבר הגדול בגוף ומקצוע הקוסמטיקה עוסק קודם כל בטיפוח וטיפול בו. הטיפולים משיקים תמיד לעור, בין אם זה טיפולי יופי או דוקא מניקור, פדיקור או הסרת שיער. לכן על לימודי הקוסמטיקה לכלול קודם כל לימודי אנטומיה ופזיולוגיה של הגוף, דרמטולוגיה (שזוהי בעצם תורת העור עצמו) וכמיה קוסמטית. עלייך ללמוד להשתמש בכל המכשור המיוחד למקצוע הקוסמטיקה למתן מגוון טיפולים.

בלימודי קוסמטיקה את לומדת להיות רב גונית ורב תחומית

קוסמטיקאית היא היום לא רק קוסמטיקאית, לכן על הקורס לכלול גם מקצועות נלויים וטיפולים משיקים. רב הקורסים המשיקים עורכים כל אחד כשלושה חודשים. אחד הטיפולים העיקריים שקוסמטיקאית נותנת הוא טיפול להסרת שיער, לכן חשוב להכיר את הסוגים השונים של השאוות ואת התאמתן לסוג העור של המטופלת ולאיזורים שונים בפניה וגופה. קוסמטיקאית טובה צריכה לדעת לעצב גבות באופן שיתאים לכל לקוחה בצורה אינדוידואלית. צביעת הריסים היא פעולה עדינה ולכן יש ללמוד לבצע אותה בנעימות ולהשתמש בחומרי צבע המתאימים לכך.

פדיקור ומניקור- הרכיבים החשובים בלימודי קוסמטיקה

טיפול משיק נוסף הוא פדיקור ומניקור. לימודי קוסמטיקה כיום כוללים גם את מקצועת טיפוח הצפורן כחלק מן החבילה הכוללת. חשוב שתכירי סוג עור ובעיות עור האופייניות לאיזורי הידים והרגלים. להשלמת טיפולי מניקור ופדיקור תוכלי להתמחות גם בבניית צפורניים.

איפור מקצועי וחשיבותו בלימודי קוסמטיקה

איפור מקצועי הוא מקצוע שכמעט תמיד משיק ללימודי הקוסמטיקה. תלמדי על יסודות האיפור, מייק אפ נכון וכיצד האיפור יחזיק לאורך זמן. תלמדי איפור כלות, איפור ערב, איפור לטלביזיה ולצילומים ויש גם קורסים שמציעים לימודים של איפור דמיוני וציורי גוף. מקצוע מתקדם יותר הוא האיפור הקבוע. הידע החשוב באיפור קבוע כולל שיטות קעקוע שונות, התאמת הצבעים לעור הלקוחה ושימוש ותחזוקת המכשירים וחיטויים.

לימודי קוסמטיקה– מיהם המורים שלך

לאחר שבדקת את התוכן של לימודי קוסמטיקה המוצעים לך, בדקי כי המורים הם בעלי נסיון ומוניטין בתחום, תמיד תעדיפי ללמוד מהטובים ביותר. והדבר החשוב ביותר – היי בטוחה כי תעודת הלימודים המוענקת לך מבית הספר תהיה מאושרת על ידי משרד העבודה, כדי שתוכלי לקבל רשיון לעסוק בקוסמטיקה עם תום לימודייך.

למידע נוסף על טיפול פנים קלאסי- ליחצי כאן .
רוצה עוד מידע על איפור גבות קבוע- תמצאי אותו בקישור הזה .

בהצלחה

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה